10 Eylül 2009 Perşembe

YÜZÜMÜ GÜLDÜREN MAIL:)


Herkese merhaba:)Haftasonu bu yoğunlukta yüzümü güldüren ve beni çoooook mutlu eden bir mail aldım.Gönderen Manisa'dan Mehlika Hanım:)Daha önce ürünlerimden (peçetelik,kumaş peçete)satın almıştı.Mailde de ürünlerimden çok memnun kaldığından ve misafirlerine çok şık sofralar hazırladığından bahsetmiş.Fotoğrafları da sağolsun benimle paylaşmayı ihmal etmemiş.Okuduğumda inanın çok mutlu oldum.Ben her zaman söylüyorum.Memnuniyet her zaman önemli diye.Mehlika Hanıma buradan sevgilerimi yolluyorum,bu inceliği için de çok teşekkür ediyorum:)Benim ürünlerim kadar Mehlika Hanımın da sofra düzeni çok şık değil mi!!!Gönderdiği fotolardan bitanesini sizinle paylaşmak istedim.Hepinize kucak dolusu sevgiler:)

2 yorum:

  1. Sofra çok şık gerçekten,ama senin kattığın zerafette tamamlayıcı harika olmuş..Ellerine sağlık canım benim..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım:)Sevgiler...

    YanıtlaSil